دریافت پشتیبانی و درخواست فنی از طریق تیکت در سال جدید

|


به اطلاع مشتریان عزیز وب‌سایت رابلاین می‌رسانیم از این پس در سال ۱۴۰۳ برای دریافت پشتیبانی فنی، تیکت ارسال شده از طریق سایت تنها روش قابل پیگیری و پاسخ‌گویی خواهد بود. این تغییر جهت بهبود کیفیت خدمات و ارتقای سرعت پاسخ‌دهی به نیازهای شما مشتریان گرامی، اعمال گردیده است. از این به بعد با ارسال تیکت از طریق وب‌سایت، شما می‌توانید با اطمینان بیشتری از پیگیری وضعیت درخواست‌های خود و دریافت پاسخ‌های دقیق‌تر و سریع‌تر از سوی تیم فنی ما، تجربه بهتری را تجربه کنید. این تغییر نشان از تمرکز ما بر روی بهبود تجربه مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات ما دارد. لازم به ذکر است روش های ارتباط از طریق چت پیام رسان ها برای پاسخ به مشاوره مشتریان عزیز همچنان برقرار است.

آدرس ثبت تیکت سایت : https://panel.rabline.ir/submitticket.php

۵/۵ - (۶ امتیاز)
,
نوشتهٔ پیشین
بروزرسانی مالیات بر ارزش افزوده پنل کاربری سایت
نوشتهٔ بعدی
ارتقا و بروزرسانی سرور ایران و تغییر IP
فهرست