مشاوره بازاریابی و فروش دیجیتال
چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای اکثر کسبوکارها ضروری است؟
روند دیجیتالی شدن کسبوکارها روز به روز شتاب بیشتری به خود میگیرد. امروزه حتی کسبوکارهای سنتی نیز تلاش میکنند با راهاندازی یک وبسایت، در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند. این موضوع سبب شده تا صاحبان کسبوکارها اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ را بیش از گذشته درک کنند. یک مشاور بازاریابی اینترنتی میتواند خدمات زیادی به شما ارائه دهد تا در کمترین زمان به بهرهوری به مراتب بالاتری از روشهای سنتی برسید. از جمله دلایل استفاده از تخصص یک مشاور دیجیتال مارکتینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- یک مشاور بازاریابی آنلاین تخصص و تجربه بیشتری نسبت به شما دارد.
- مشکلات کسبوکار را سریعتر تشخیص داده و بهتر حل میکند.
- مشاور بازاریابی دیجیتال وضعیت رقبا را برای شما تحلیل میکند.
- او دهها مورد از کسبوکارهای مشابه شما را بررسی کرده است.
- هزینههای بازاریابی و تبلیغات را برای شما بسیار کاهش میدهد.
- هزینههای ناشی از سعی و خطا شخصی را کاهش میدهد.
ویژگیهای برتر یک مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست؟
- دارای چندین سال تجربه کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تسلط کافی به مباحث مختلف این حوزه از جمله، بازاریابی محتوایی، سئو و بهینهسازی سایت، ایمیل مارکتینگ، شبکههای اجتماعی، طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی.
- حداقل در دو الی سه پروژه به عنوان مشاور سئو، مشاور بازاریابی محتوایی، مشاور راهاندازی وبسایت یا سایر حوزهها در کنار شرکتها و کسبوکارهای اینترنتی مختلف بوده باشد.
- دارای تحصیلات در رشتههای مرتبط مانند فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مدیریت و سایر رشتههای اینگونه باشد. البته چنانچه تحصیلات وی مرتبط نباشد، نیاز است که در زمینههای مختلف دیجیتال مارکتینگ از دانش لازم برخوردار بوده و همیشه بروز باشد.
- به ابزارهای مرتبط در این خصوص مانند GTMETRIX، KWFINDER، WORDPRESS،GOOGLE TRENDS، HOTJAR، MOZ، سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و سایر ابزارهای دیگر تسلط داشته باشد.
- با فضای دیجیتال کاملا آشنا بوده و بتواند نیاز جامعه مخاطب کسبوکارهای آنلاین را تشخیص داده و متناسب با آن استراتژی مناسب را اتخاذ کند.
- به طور کلی با ادبیات مربوط به کسبوکار و خصوصا بازاریابی و فروش آشنایی و تسلط نسبی داشته باشد.
- مهمتر از همه این موارد یک مشاور Digital Marketing باید دارای نبوغ و ایدههای جذاب باشد تا بتواند کسبوکار شما را ارتقا دهد.
وظایف و نقش مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی به شما ارائه میدهد؟
اینگونه نیست که هر مشاور بازاریابی دیجیتال در تمام زمینههای این حوزه دارای تخصص باشد. معمولا هر مشاور در یک یا چند زمینه خاص تخصص داشته و در سایر زمینهها نیز آشنایی نسبی دارد. به هر حال، بسته به اینکه کسبوکار شما چه مشکلی دارد، یک مشاور بازاریابی اینترنتی میتواند قابلیتهای زیادی داشته باشد که به برخی از آنها اشاره میکنیم:
- در به کارگیری یک استراتژی مناسب تولید محتوا به صورت متنی، ویدئو، پادکست، اینفوگرافیک و سایر روشها بتواند به شما کمک کند. نقاط ضعف و قوت محتوا را بررسی و تحلیل کند.
- وضعیت سایت را به لحاظ سئو بررسی و راهکارهای مناسب برای بهبود آن را ارائه بدهد.
- کسبوکار اینترنتی شما را در صفحات شبکههای اجتماعی تحلیل کند و متناسب با پتانسیلی که دارید، به شما در سوشیال مارکتینگ کمک کند.
- ایدههای جذاب و کاربردی برای افزایش فروش اینترنتی و تبلیغات اینترنتی در زمینه کسبوکار شما رائه دهد.
- مشکلات فنی مرتبط با وبسایت شما را تشخیص و بتواند برای رفع آنها پیشنهادات مشخص ارائه دهد.
- سازوکار بازاریابی ایمیلی یک کسبوکار اینترنتی را تحلیل و بتواند برای بهبود ایمیل مارکتینگ پیشنهادات کاربردی ارائه دهد.
- طراحی کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه یکی دیگر از وظایف یک مشاوران این حوزه است که باید در این زمینه نیز شما را یاری دهد.
چگونه مشاوره دیجیتال مارکتینگ بگیریم؟
اگر صاحب یک کسبوکار دیجیتال باشید، قطعا حتی برای یک بار هم به مشاوره بازاریابی آنلاین، مشاوره تبلیغات اینترنتی، مشاوره سئو و امثال آنها نیاز خواهید داشت. حال مساله این است که به چه روشی میتوان مشاوره دیجیتال مارکتینگ گرفت؟
- مشاوره حضوری بازاریابی دیجیتال: چنانچه قصد دارید تا بسیاری از فعالیتهای خود از جمله خدمات سئو را به یک تیم حرفهای برونسپاری کنید یا از آنها مشورت بگیرید، نیاز است که به صورت حضوری مشاوره SEO بگیرید. با این حال، این نکته را نیز در نظر بگیرید که در این روش معمولا هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ بیشتر از سایر روشها خواهد بود.
- مشاوره تلفنی بازاریابی اینترنتی: در بسیاری از مواقع امکان دارد که شما صرفا یک یا چند سوال خاص از یک مشاور یا مدرس دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. در این خصوص نیازی به مشاوره حضوری نیست و بهتر است به صورت تلفنی برای این کار اقدام کنید.
- مشاوره آنلاین بازاریابی دیجیتال: یک مشاوره آنلاین سئو میتواند مقدمات یک همکاری گستردهتر را فراهم کند. مشاوره آنلاین معمولا هزینه کمتری نسبت به روش حضوری داشته و بازخورد بیشتری نیز نسبت به روش تلفنی دارد.
چه زمان از خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال باید استفاده کرد؟
پاسخ به این سوال بستگی به پارامترهای مختلفی دارد. در واقع بسته به اینکه شما در چه حوزهای سوال یا مشکل دارید، میتوانید از خدمات مشاور استفاده کنید. با این حال، برخی مواقع وجود دارند که شما نیاز دارید حتما از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید که به آنها اشاره میکنیم:
- هنگامی که به دنبال راهاندازی کسبوکار اینترنتی هستید یا قصد دارید با روشهای گوناگون کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید.
- ممکن است مدتها از عمر کسبوکار شما گذشته باشد، اما شما به دنبال جذب مشتری بیشتر با حفظ مشتریان قبلی باشید.
- قصد دارید که رتبه و ترافیک سایت خود را بهبود دهید.
- به دنبال این هستید که فروش خود را با به کارگیری روشهای آنلاین فروش ارتقا دهید.
امکانات بسته مشاوره | ||||
---|---|---|---|---|
تعیین و انتخاب استراتژی هدفمند | ||||
شناخت بازار هدف و تقسیم بندی بازار | ||||
ارائه پیشنهاد برای بهینه سازی تبلیغات | ||||
بهبود فرآیند برند سازی | ||||
تحقیقات بازار مشتریان در فضای مجازی | ||||
تحلیل و پیشنهاد کلید واژه های مناسب | ||||
تدوین برنامه بهبود سئو سایت | ||||
آنالیز دقیق و تهیه گزارش از عملکرد سایت | ||||
تحلیل فاکتورهای ماندگاری مخاطب در سایت | ||||
آنالیز ساختار و سرعت سایت | ||||
مدیریت بازاریابی محتوا | ||||
مدیریت ویدئو مارکتینگ | ||||
مدیریت بازاریابی صوتی (پادکست) | ||||
تدوین برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی | ||||
مدیریت بازاریابی ایمیلی | ||||
برنامه ریزی کمپین های دیجیتال مارکتینگ | ||||
اجرای برنامه بازاریابی پیامکی | ||||
تدوین برنامه جامع تبلیغات آنلاین | ||||
تحلیل ورودی های وب سایت و تلاش برای جذب مشتری در فضای مجازی | ||||
برنامه ریزی ریپورتاژ آگهی، گوگل ادورز و … | ||||
بهبود تعامل با مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی | ||||
ارائه محتوای خوب برای مخاطب | ||||
تدوین برنامه به کارگیری سئو | ||||
طراحی و اجرای لندینگ پیج های جذاب | ||||
تحلیل و سنجش میزان موفقیت سازمان در رسیدن به اهداف دیجیتال مارکتینگ | ||||
دکمه اشتراک گذاری مطالب و محصولات | ||||
صفحه گالری تصاویر و ویدیو | ||||
صفحه نمونه کار ها | ||||
صفحه معرفی اعضای تیم | ||||
صفحه سوالات متداول | ||||
صفحه قوانین و مقررات | ||||
صفحه درباره ما | ||||
صفحه تماس با ما | ||||
درج آدرس شبکه های اجتماعی | ||||
ایجاد آدرس ایمیل سازمانی | info@domian.ir | ||||
نمایش ریسپانسیو در تمام دستگاه ها | ||||
راه اندازی چت آنلاین وب سایت | ||||
دکمه چت از طریق واتس اپ | ||||
سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت | ||||
ثبت مکان کسب و کار در نقشه گوگل | ||||
مشاهده وب سایت در جستجوی گوگل | ||||
سئو کلمات رقابتی کسب و کار در گوگل | ||||
اتصال سایت به SSL / HTTPS | ||||
اتصال سایت به سرویس SMS | ||||
امکان دو زبانه بودن فارسی و انگلیسی | ||||
ایجاد صفحه فرود کمپین فروش | ||||
راه اندازی اپلیکیشن ( اندروید ) اقتصادی | ||||
مشاهده دموهای پیشنهادی | ||||
آموزش حضوری استفاده از سرویس | ||||
آموزش ویدیویی سرویس | ||||
پشتیبانی تلفنی ، تیکتینگ و واتس اپ مشتریان | ||||
انتخاب بسته تولید محتوا | ||||
زمان پیاده سازی و تحویل ( روز کاری شرکت ) | ||||
شرایط پرداخت | ||||
یکسال گارانتی پشتیبانی فنی و امنیتی ( رایگان ) | ||||
تمدید در سال دوم (گارانتی پشتیبانی فنی و امنیتی + SSL + هاست و دامنه ir ) | ||||
مجموع ساعت | ||||
قیمت سالیانه | ||||
خرید آنلاین بسته راه انداز |
به مشاوره نیاز دارید ؟
برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود با ما تماس بگیرید.