سئو و بهینه سازی وب سایت در رشت و گیلان
چرا برای وب سایت کسب و کارمان در استان گیلان و شهر مرکزی آن بصورت هدفمند به سئو در رشت نیاز ضرروی داریم ؟ SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization ( به فارسی سئو یا اِس ای او ) به مجموعه قوانینی برای بهینه سازی وب سایت گفته میشود تا بتوانید برای افزایش بازدیدکنندگان یا در ارتقا کلیدواژه هایی خاص کسب و کارتان در نتایج طبیعی موتورهای جستجو از جمله گوگل به رتبه های بالاتری دست پیدا کنید. این فرآیند ادامه دار و همیشگی باعث کسب رتبه های برتر در نتایج گوگل میشود که به موازات آن بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت وب سایتتان هدایت خواهد کرد که موجب بالا رفتن تعداد تماس و در نتیجه افزایش فروش خدمات یا محصولات کسب و کارتان خواهد شد. بازاریابی به روش سئو که به دلیل خاصیت بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing ( بر اساس نیاز کاربر در لحظه جستجو شده است ) که در خود دارد نرخ تبدیل بسیار بالاتری به نسبت سایر روش های دیجیتال مارکتینگ را به وجود می آورد و به همین دلیل روشی محبوب و پرطرفدار برای صاحبین کسب و کارها به شمار میرود.

بطور کلی میزان تعرفه سئو و بهینه سازی یک وب سایت از ۳ پارامتر اصلی ( سئو تکنیکال ، سئو داخلی ، سئو خارجی ) تشکیل میشود که هرکدام به نوعی در رشد و پیشرفت یک وب سایت در نتایج گوگل بسیار تاثیرگذارند. هرکدام از این ۳ عامل مهم خودشان نیز از زیرعاملهای مهم دیگری تشکیل میشود که رعایت هرچه بیشتر کلیه این عاملها بصورت مستمر و ماهیانه که در حدود ۲۰۰ فاکتور تاثیر گذار از آنها یاد میشود ، میتواند باعث بهبود جایگاه کلمات در نتایج گوگل و ارتقا جایگاه وب سایت شود. سئو سایت در رشت و استان گیلان و همچنین طراحی سایت در رشت از جمله خدمات محلی بازاریابی دیجیتال تیم رابلاین محسوب میشود که اگر شما هم برای کسب و کار خود به دنبال انجام یک پروژه سئو موفق و کسب رتبه های برتر گوگل هستید میتوانید با توجه به جدول زیر برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و پکیج مدنظر کسب و کارتان را از رابلاین سفارش دهید.
پکیج های سئو و بهینه سازی وب سایت ( استاندارد )
| پکیج ها و تعرفه های سئو | |||
|---|---|---|---|
| شرایط کلی پروژه | |||
| کانفیگ استراتژی سئو | |||
| کانفیگ محدوده جغرافیایی | |||
| رپورتاژ ( تعداد ) |
| ||
| گزارش وضعیت سئو |
|
|
|
| مشاوره سئو |
|
|
|
| زمان پیاده سازی | |||
| قیمت سئو ( SEO ) | | | |
| شرایط پرداخت | |||
| شرح کلی خدمات | |||
| بهینه سازی کدنویسی سایت |
|
|
|
| آنالیز ساختار وب سایت |
|
|
|
| نمایش صحیح ریسپانسیو |
|
|
|
| ساخت و بهینه سازی نقشه |
|
|
|
| بهینه سازی robots.txt |
|
|
|
| بهینه سازی عنوان صفحات |
|
|
|
| بهینه سازی توضیحات صفحات |
|
|
|
| بهینه سازی متن تصویر |
|
|
|
| آنالیز و بررسی کلمات کلیدی |
|
|
|
| آنالیز رقبا |
|
|
|
| بهینه سازی سرعت سایت |
|
|
|
| بررسی و رفع خطا گزارشات |
|
|
|
| بررسی ریدایرکت ها |
|
|
|
| لینک سازی داخلی |
|
|
|
| لینک سازی خارجی |
|
|
|
| بهینه سازی معماری سایت |
|
|
|
| بهینه سازی تگ کنونیکال |
|
|
|
| رعایت اسکیما پاسخ متداول |
|
|
|
| رعایت اسکیما نظرسنجی |
|
|
|
| آنالیز بخش Coverage |
|
|
|
پکیج های سئو و بهینه سازی وب سایت ( حرفه ای ماهیانه )
| پکیج ها و تعرفه های سئو | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| شرایط کلی قرارداد | |||||
| محدوده رقابت جغرافیایی | |||||
| درجه سختی کلید واژه هدف | |||||
| کلیدواژه صفحه اصلی گوگل (استانی) |
|
|
|
|
|
| کلیدواژه صفحه اصلی گوگل (کشوری) |
|
|
|
|
|
| ترافیک بازدیدکننده گوگل (کشوری) |
|
|
|
|
|
| تعداد کلیدواژه های کارفرما | |||||
| تعداد کلیدواژه تضمینی پروژه | |||||
| تولید محتوا ماهیانه | |||||
| سئو خارجی و برند سیگنال | |||||
| گزارشات بازدید، رتبه و فعالیتها |
|
|
|
|
|
| کل مدت زمان | |||||
| قیمت ماهیانه سئو ( SEO ) | | | | | |
| قیمت سالیانه | | | | | |
| آنالیز و بررسی وب سایت | |||||
| آنالیز ساختار وب سایت |
|
|
|
|
|
| آنالیز رقبا |
|
|
|
|
|
| آنالیز و بررسی کلمات کلیدی |
|
|
|
|
|
| افزایش رتبه در کلمات کلیدی |
|
|
|
|
|
| آنالیز بک لینک ها |
|
|
|
|
|
| آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی |
|
|
|
|
|
| آنالیز محتوای تکراری |
|
|
|
|
|
| پیدا کردن کلمات کلیدی |
|
|
|
|
|
| سئو داخلی وب سایت | |||||
| تصحیح URL ها |
|
|
|
|
|
| کد ۳۰۱ پیوندهای حذف شده |
|
|
|
|
|
| بررسی بک لینکهای منفی |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی عنوان صفحات |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی متا تگ ها |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی متن تصویر |
|
|
|
|
|
| ساختن صفحه ۴۰۴ سفارشی |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی تگ های هدر |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی robots.txt |
|
|
|
|
|
| ساخت و بهینه سازی نقشه |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی کد ها |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی سرعت سایت |
|
|
|
|
|
| لینک سازی داخلی |
|
|
|
|
|
| بررسی ریدایرکت ها |
|
|
|
|
|
| رفع خطاهای ۴۰۴ |
|
|
|
|
|
| نصب و کانفیگ SSL |
|
|
|
|
|
| نمایش صحیح ریسپانسیو |
|
|
|
|
|
| ثبت وب سایت در نقشه گوگل |
|
|
|
|
|
| ثبت سایت در کنسول |
|
|
|
|
|
| ثبت نقشه سایت در کنسول |
|
|
|
|
|
| سئو خارجی وب سایت | |||||
| لینک سازی طبیعی |
|
|
|
|
|
| مشاوره رپورتاژ آگهی |
|
|
|
|
|
| مشاوره برند و سوشال سیگنال |
|
|
|
|
|
| ساخت بلاگ |
|
|
|
|
|
| سئو تکنیکال وب سایت | |||||
| رعایت براد کرامب |
|
|
|
|
|
| رعایت اسکیما نظرسنجی |
|
|
|
|
|
| رعایت اسکیما پاسخ متداول |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی انکر تکست |
|
|
|
|
|
| بهینه سازی تگ کنونیکال |
|
|
|
|
|
| آنالیز بخش Coverage |
|
|
|
|
|
| بررسی و رفع خطا گزارشات |
|
|
|
|
|
| آنالیز خطاهای مرتبط با موبایل |
|
|
|
|
|
| ثبت سفارش |
افزایش رتبه سایت به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد ولی از مهم ترین موارد میتوان به تولید محتوا با کیفیت ، سیگنال برند ، سیگنال شبکه های اجتماعی و لینک سازی داخلی و خارجی در سئو اشاره کرد.
هزینه سئو به عوامل متعددی بستگی دارد ولی از مهم ترین موارد تاثیر گذار در هزینه میتوان به سئو یکباره داخلی و فنی سایت ، مشاوره سئو ساعتی یا ماهیانه ، سئو کلمات بر اساس درجه سختی و تعداد کلمات انتخابی کارفرما ، میزان افزایش بازدیدکننده سایت ، زمان رسیدن به نتایج مورد هدف و … اشاره کرد.

