تبلیغات همسان (Native Ads) چیست ؟

|

بدون دیدگاه

تبلیغات همسان یا Native Ads نوعی از تبلیغات آنلاین می باشد که ساختار آن مشابه سایت‌های نمایش دهنده می باشد به همین دلیل به آن ها تبلیغات همسان می گویند . تبلیغات همسان معمولا در شبکه‌های اجتماعی مشابه پست های منتشر شده و یا به عنوان محتوای پیشنهاد شده در صفحات وب سایت ها ارائه داده می‌شوند . از نظر ظاهری تبلیغات همسان دقیقا مشابه و هم گون با محتوای تولید شده در صفحات هر پیج که قرار داده می شود است ، و عملکرد آن به گونه است که خواننده متوجه جنبه ی تبلیغاتی این محتوا نخواهد شد . تبلیغات همسان معمولا شامل یک عکس یا یک عنوان کوتاه است که کاربر با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر شما هدایت می شود .

تبلیغات همسان به محتواهایی که در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت ها و موتور جست و جو منتشر میشود نیز می گویند . یکی از تبلغات پر طرفدار تبلیغ در موتور های جستجوی گوگل می باشد ، که بصورت نتایج جستجوی ارگانیک (Organic Search Results)  نشان داده می‌شوند . شما با پرداخت هزینه ای مشخص از گوگل این تبلیغات را بصورت محتوای متنی یا تصویری سایت و شبکه های اجتماعی به کاربران به نمایش خواهید گذاشت . شما میتوانید به راحتی این تبلیغات را با پرداخت هزینه به گوگل اجرا نمایید اما موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ هرگز به شما نمی گویند که براساس کمپین‌های تبلیغاتی مناسب اینکار را انجام دهید و شما با پرداخت هزینه های هنگفت و بدون برنامه تنها پول خود را هدر خواهید داد. یکی دیگر از تبلیغات همسان ، تبلیغات بنری نام دارد که در سایت ها به نمایش گذاشته می شود . هدف از این تبلیغات این است که براساس محتوایی که کاربر سرچ می نماید تبلیغات بنری همسان نیز برای او نمایش داده شود . این نوع تبلیغات برای برند سازی و ارائه محصول و خدمات نقش بسزایی دارد . زیرا شما با یک هدف مشخص تبلیغات خود را در ویترین سایت هایی به نمایش خواهید گذاشت که کاربران زیادی آن را مشاهده خواهند کرد .

براساس آمار های اعلام شده تبلیغات همسان ۵۳% بیشتر از تبلیغات نمایشی مورد توجه کاربران است . و ۱۸% بیشتر موجب خرید محصول و یا ارائه خدمات می شود . پس تبلیغات همسان نسبت به تبلیغات رسانه ای بیشتر مورد توجه مخاطبان  است ، و این امر موجب موجب افزایش ۳ برابری نرخ کلیک یا CTR است و در نتیجه نرخ تبدیل را افزایش خواهد داد . زیرا تبلیغات همسان این فرصت را خواهد داد تا با کاربران براساس علایق شان ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشید .

انواع تبلیغات همسان در وب سایت ها

۱_ تبلیغات همسان عادی

۲_ تبلیغات همسان ریتارگتینگ

۳_ تبلیغات همسان هدفمند

تبلیغات همسان عادی

تبلیغات همسان به تبلیغاتی گفته میشود که مخاطبان در هر سایتی با هر موضوعی وارد شوند تبلیغات برای آنها نمایش داده می شود . این تبلیغات برای کسانی مورد استفاده قرار میگرد که میخواهند آگاهی از برندشان را به مخاطبان داشته باشند یا اینکه کسب و کارشان برای تمام اقشار جامعه مورد استفاده قرار می گیرد .

تبلیغات همسان ریتارگتینگ

تبلیغات همسان ریتارگتینگ به تبلیغاتی گفته میشود که کاربر حداقل یک بار به سایت شما سر زده باشد و شما با استفاده از تخفیف ها و پیشنهاد های جذاب آن را مجاب به بازدید دوباره از سایت خود نمایید .

تبلیغات همسان هدفمند

تبلیغات همسان هدفمند به تبلیغاتی گفته می شود که برای اجرای کمپین های تبلیغاتی و هدفمند استفاده می شود .

یکی از مزایای تبلیغات همسان این است که مخاطب با دیدن آن هرگز خسته نمی شود و همیشه برای مخاطبان جذابیت و تازگی خاص خود را دارد . این نکته را در نظر داشته باشید ، تا زمانی که محتوایی که در تبلیغات استفاده می‌شود ، تازه ، جذاب ، ارزشمند و مرتبط باشد ، می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند . و این یعنی برند شما همیشه برنده است .

۵/۵ - (۱ امتیاز)
, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اطلاعیه nic.ir و پنهان کردن اطلاعات هویتی صاحبان دامنه ir
نوشتهٔ بعدی
طراحی وب سایت در آبیک استان قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست