موشن گرافیک چگونه میتواند فروش و بازاریابی شما را تقویت کند ؟

|

بدون دیدگاه

صاحبان کسب و کار همه روزه در حال جستجوی راه هایی برای فروش بیشتر و جلب مشتری بیشتر میباشند، مشتری هسته اصلی هر تجارت است. نحوه ارتباط ما با آنها نشان دهنده میزان موفقیت کسب و کار ما است. کسب و کارها می توانند از رسانه های مختلف برای بازاریابی و ارتباط با مشتری خود استفاده کنند. ویدئو جذاب ترین پلتفرمی است که امروزه برای بازاریابی شناخته شده است.

آیا می دانید چه چیزی برای یک تأثیر بزرگ ضروری است؟ موشن گرافیک ، مخصوصاً اگر با بازاریابی محتوا کار می کنید. موشن گرافیک هنوز هم برای برخی از کسب و کارها جدید به نظر میرسد، اما اصلا چیز تازه ای نیست. دلیل تازه بودن موشن گرافیک، آشنا نبودن کسب و کارها با آن است و نمی دانند که با سرمایه گذاری کردن در آن ، کسب و کارشان چه میزان رشد خواهد داشت.

موشن گرافیک چیست ؟

تصاویر گرافیکی متحرکی که از سناریو خاصی پیروی میکنند و حاوی اطلاعات و نکته هایی از کسب و کار یا گویندگی است که تجربه مشاهده مشتری را غنی میکند.

۱)  افزایش میزان فروش

به هیچ وجه یک فیلم یک دقیقه ای نمی تواند مشتریان را برای خرید محصول شما متاثر کند. به همین سادگی نیست ، درست است؟ خیر! فیلم ها در لندینگ پیج یک وب سایت می توانند نرخ تبدیل را افزایش دهند. این واقعیت ممکن است شما را به این فکر بیندازد که کدام عناصر را در ویدیوی خود قرار دهید که فقط یک دقیقه طول بکشد اما ، اگر به درستی انتخاب کنید ، محتوای ویدئویی شما می تواند داستان برند شما را بازگو کند و همزمان فروش محصول را تقویت کند.

۲) افزایش رتبه در موتور جستجوگر

افراد در مقایسه با وب سایت های دیگر زمان بیشتری را در صفحات وب دارای فیلم و موشن گرافیک می گذرانند. یک نکته در مورد SEO ، یک دقیقه اضافه در وب سایت شما می تواند به طور قابل توجهی بر صفحات شما تأثیر بگذارد. Google برای افزایش رتبه شما به مدت زمان صرف شده در وب سایت شما  اهمیت زیادی می دهد. یک موشن گرافیک عالی می تواند با نگه داشتن بینندگان در صفحه وب ، شما را به رتبه های برتر برساند.

۳) نجات از کسل کنندگی

اکثر مردم ویدیوهای عادی و سخنرانی برایشان حوصله سر بر است و  به راحتی از آن گذر میکنند، اما با استفاده از موشن گرافیک و خلاقیت میتوانید آن ها را به دیدن ویدیو و معرفی کسب و کار و محصولاتتان هدایت کنید.

۴) تاثیر گذاری در شبکه های اجتماعی

نگاهی به شبکه های اجتیماعی از جمله اینستاگرام بیاندازید، چه چیزی با کاربران بیشترین تعامل را برقرار میکند؟ ویدیوها. ویدیوها واکنش ، نظرات و اشتراکات زیادی را به همراه دارند. پس فقط لازم است که یک موشن گرافیک جذاب و خلاقانه در صفحه خود قرار دهقد تا کاربران بقیه کارها را انجام دهند.

۵) تقویت هویت برند تجاری شما

ویدیوهای سخنرانی و معرفی محدودیت های زیادی دارند و بر نحوه معرفی برند شما تأثیر می گذارد. از آنجا که این پروژه ها می توانند بسیار گران تمام شوند، دوشوار است که با وجود محدودیت فیلم ها به تمامی خواسته های خود در معرفی برندتان برسید. با استفاده از موشن گرافیک، می توانید برند تجاری خود را بدون سرمایه گذاری زیادی و بدون محدودیتی در یک ویدیو خلاصه کنید.

۶) جلب کننده توجه ها

در بیشتر موارد، فیلم ها توجه بیننده را از دست میدهند. با این حال، هیچ چیز بر موشن گرافیک غلبه نمی کند. تطبیق آن با اطلاعات محصول شما احتمالاً توجه بیننده شما را تا پایان ویدیو پایین نگه می دارد.

۷) بیشتر از آنچه که هست، می ارزد !

موشن گرافیک به شما این امکان را می دهد که تمامی اطلاعات مورد نظر خود را بدون هزینه اضافی در قالب یک ویدیو درآورید. فیلم هایی که در وب سایت خود قرار می دهید باید آموزنده و جذاب باشند. شما می توانید از طریق مجموعه ای از نمدار، اینفوگرافیک و متون که بر اطلاعاتی که میخواهید انتقال دهید، تاکید کنید. به عنوان مثال، شما می خواهید بگویید که محصولاتتان درچن وقت اخیر به بالاترین سطح از استفاده رسیده است، اگر مخاطبان شما روند رو به افزایش نمودار را در ویدیوی شما ببینند ، پیام شما قدرتمندتر منتقل خواهد شد.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
کپی رایتینگ چیست; تعریف و نمونه هایی از کپی رایتینگ
نوشتهٔ بعدی
تقویم محتوا چیست ؛ و نحوه ساخت آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست