چرا تصاویر محصولات در فروشگاه های اینترنتی اهمیت زیادی دارند

|

بدون دیدگاه

اکنون بیش از هر زمان دیگری مردم به دنبال خرید آنلاین، مخصوصا در فروشگاه های کوچک هستند، شاهد آغاز دوره جدیدی از کسب و کارهای کوچک هستیم. به همین دلیل، تعداد زیادی توصیه های زیادی درمورد پیشرفت در این حوضه وجود دارد، و یکی از مهم ترین نکات انتخاب تصاویر درست است. بیشتر این مسئله را نادیده میگیرند، اما بدون تصاویر مناسب شما هیچ فروشگاهی ندارید !

یک عکس هزاران کلمه را به تصویر میکشد

فروش حضوری بسیار متفاوت از آنلاین است. تعجب خواهید کرد وقتی بفهمید چه تعداد این را نادیده میگیرند، مغازه های حضوری یک تجربه حسی را ارائه می دهند. در بسیاری از موارد محصول را میتواند لمس کرد و دید. خوشبختانه ، با این حال ، اکثریت توسط حس بصری خود نسبت به اجسام هدایت می شوند. ما دنیا را از طریق بینایی پردازش می کنیم، تقریباً ۸۰٪ کل اطلاعات درک شده بصری است. و همینطور است که وقتی به صورت آنلاین خرید می کنیم، از روی تصویر تصمیم میگیریم. مشتریان به ندرت کالاهای بدون تصویر را خرید میکنند.

تصاویر محصول شما مهم است

تصاویری که از محصولات خود نشان می دهیم بسیار مهمتر از آن است که فکر می کنیم، برداشت های اول در اینجا صورت میگیرد. بسته به مورد ، مطمئناً شما به طور معمول چندین عکس از زوایای مختلف خواهید داشت، و یک یا دو عکسی که محصول را هنگام استفاده نشان دهد، و همچنین عکسی از بسته بندی محصول. یک خریدار می تواند تصاویر محصول را با بزرگنمایی از نزدیک بررسی کند، این تصاویر به آنها ایده ای از مناسب بودن محصول می دهد. با این حال، مهمترین کلید عکاسی از محصول، کیفیت تصویر است. به برند خود فکر کنید، شما می توانید شگفت انگیزترین محصول را داشته باشید، اما اگر عکاسی بی کیفیت باشد، تصور مشتری نیز همین گونه خواهد بود. این دقیقاً به “اولین برداشت ها” برمی گردد. عکاسی از محصول به معنای صحنه پردازی، نورپردازی و تجهیزات حرفه ای برای گرفتن بهترین نتیجه است، به علاوه رتوش برای ایجاد تصویر نهایی که مناسب فروشگاه آنلاین است. با موبایل و همکاری که به عکاسی علاقه دارد، کاری پیش نمیرود و کسب و کار شما بیشتر آسیب میبیند.

موارد کلیدی که برای دستیابی به موفقیت در عکاسی از محصول باید به خاطر داشته باشید :

  1. تنظیم نور صحیح
  2. عکس ها باید تثبیت شوند (عکاسان حرفه ای از سه پایه یا مونوپاد استفاده می کنند)
  3.  یک خیمه برای عکاسی از محصول
  4. ترکیب بندی
  5. وضوح تصویر
  6. کادر بندی مناسب
  7. رتوش با کیفیت بالا

نمونه یک تصویر بد و یک تصویر مناسب :

چگونه می توان از ویدئو برای افزایش تبدیل و دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد

همچنین در کنار عکس، به ویدیو هم فکر کنید، اینها واقعا می توانند در ارقام فروش شما تفاوتی ایجاد کند . پس از تماشای ویدیویی از محصول، مشتریان ۶۴ تا ۸۵ درصد احتمال بیشتری برای خرید پیدا میکنند. مصرف کنندگان اکنون بسیار بیشتر از گذشته با ویدیو سازگار شده اند. هم اکنون بخش عمده ای از خرید آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و آنها بسترهای ایده آل برای توزیع ویدیو هستند. ، ویدیوهایی که تهیه می کنید می توانند در  شبکه های اجتماعی شما برای بازاریابی نیز استفاده شوند. ویدیو بیش از هر چیز دیگری در شبکه های اجتماعی توجه را به خود جلب می کند ، بنابراین در حالی که محصولات خود عکاسی میکنید، در کنارش یک ویدیو هم نیز تهیه کنید.

 

[ امتیاز دهید ]
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تخفیف بسته طراحی و راه اندازی وب سایت ویژه دوران کرونا
نوشتهٔ بعدی
سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست