خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

|

بدون دیدگاه

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ به مجموعه ای از ابزارها و فعالیت‌هایی گفته می شود که برای رساندن کسب و کار شما به اهدافتان در حوزه ی دیجیتال مانند ( وب ، اینترنت ، موبایل و یا سایر ابزارهای دیجیتال ) مورد استفاده قرار می‌گیرند . اگر شما فردی موفق در حیطه کاری تان هستید و می خواهید ارتباط موثرتر ی نسبت به قبل با مخاطبان خود داشته باشید قطعا به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید این ابزارها به ترتیب برای حوزه ی کاری شما مورد استفاده قرار میگیرند پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای را برایتان به اختصار توضیح دهیم .

بهینه‌سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو یا همان SEO برای وب‌سایت‌هایی که خواستار بالاترین رتبه در صفحه ی جستجوی گوگل ، بیشترین تکرار در بخش نتایج جستجوی گوگل و همچنین دریافت بازدیدکننده بیشتری از وب سایت را میخواهند مورد استفاده قرار میگیرد ، چون این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند ، پس رقابت در این زمینه بسیار زیاد است و به عنوان اولین ابزار دیجیتال مارکتینگ که دارای بیشترین فیدبک برای وب سایتها می باشد مورد استفاده قرار میگیرد . سئو ممکن است انواع گوناگون جستجو را شامل شود نظیر : جستجوی تصاویر ، جستجوی ویدیو ، جستجوی جزوات دانشگاهی ، جستجوی اخبار و جستجو در نقشه ، جستجوی پادکست و … می باشد . سئو یک وبسایت ، شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی خواهد شد . و همین امر موجب افزایش بازدید کننده در وب سایت شما خواهد شد .

استراتژی وب سایت

بطور کلی ، استراتژی وب سایت یک نقشه کلی از راهی است که شما را از جایگاهی که در آن قرار گرفته اید ، به جایگاهی که می خواهید در آنجا باشید ، خواهد برد . استراتژی وب سایت یک طرح و لیست ساده برای انجام کار نیست بلکه یک سری مراحل پیچیده و بی انتهاست که در پیشرفت و اصلاح سایت کمک خواهد کرد و باعث خواهد شد که سایت شما جز سایت های برتر در نتایج گوگل قرار گیرد .

تولید محتوا

امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوای با کیفیت است . تولید محتوای با کیفیت باعث جذب مخاطب می شود و مخاطب را مجبور به خواندن و یا دیدن محتوایی میکند که در وب سایتتان قرار داده اید و همین امر موجب میشود تا رتبه وب سایت شما به طور چشمگیری افزایش یابد  . برای همین اکثر مدیران وب سایت ها یکی از اصلی ترین بخش های شرکت شان را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند تا از این طریق باعث جذب مخاطب و گرفتن مشتری دائمی شوند .

لینک سازی با کیفیت

لینک سازی یکی از مهمترین استراتژی های وب سایت در زمینه سئو می باشد که برای افراد ناآگاهی که در این زمینه تخصصی ندارند و میخواهند بدون هیچ تجربه ای برای وب سایت خود لینک سازی انجام دهند کار بسیار خطرناکی می باشد ، زیرا گوگل مجازات سنگینی را برای پیوندهای ناخواسته در نظر می‌گیرد و حتی می‌تواند وب سایت شما را در صورت مشکوک بودن به تخلف متوقف نماید . از خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای می‌توان دریافت پیوندهای معتبر از وب سایت‌های حرفه‌ای اشاره کرد . که به آن ریپورتاژ آگهی نیز می گویند . استفاده از ریپورتاژ  در وبسایت‌های دیگر برای وب‌سایت شما باعث افزایش اعتبار شما در موتورهای جستجو و بازدید کاربران بیشتر از وب سایت شما است .

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به عنوان یک منبع طلا باعث جذب مخاطب می شوند و در روند مارکتینگ تاثیر بسزایی دارند . دلیل آن هم وجود شرایط حاکم بر جامعه است که سبب شده تا بیشتر افراد ۴ الی ۹ ساعت از شبانه روز خود را در شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف بگذرانند . و این به عنوان یک منبع بسیار ارزشمند برای صاحبان کسب و کار می باشد که بتوانند بهترین فیدبک را از طریق تولید محتوا و بازاریابی در این شبکه ها برای کسب و کارشان بگیرند . همچنین وجود کمپین های مختلف در دنیای اطلاعات و ارتباطات امروزی نظیر  : ایمیل مارکتینگ ، اس ام اس مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ و تبیلغات و …. باعث میشود در زمان کم بیشترین بازخورد را در کسب و کارتان داشته باشید . اما این‌ مواردی که بازگو کردیم تنها بخشی از خدمات دیجیتال مارکتینگ هستند . سایر خدماتی که آژانس‌ها و افراد فعال در این حوزه ارائه می‌دهند عبارتند از:

  • تبلیغات تعاملی
  • اتوماسیون مارکتینگ
  • روابط عمومی آنلاین
  • استراتژی آنلاین

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته بازاریابی است که در آن یک شرکت با هدف معرفی و فروش محصولات شرکت های دیگر دستمزد می گیرد . به عبارت ساده تر یعنی شما با همکاری در فروش محصولات افراد دیگر می توانید درصدی پورسانت بگیرید ، برای نمونه بازاریابان یا وب سایتهای که برای شرکت دکتر بیز پنبه ریز و امثالهم فعالیت دارند و پورسانت از فروش این محصولات را برای خود بدست می آورند .

سخن پایانی

در کلام آخر این را می گوییم که دیجیتال مارکتینگ عرصه ی رقابت برای افراد و کمپانی هایی است که درک درستی از بازاریابی دیجیتال داشته و با اصول و قاعده ی آن آشنایی داشته باشند و بدانند که چگونه باید مشتریان را جذب نمایند و با یک استراتژی درست کسب و کار خود را از رقبا جدا سازند . این مورادی که برایتان بازگو کردیم تنها بخش کوچکی از دانش و خدمات دیجیتال مارکیتنگ میباشد که در این مقاله بصورت مختصر بیان نمودیم . همچنین از زمان شیوع کرونا ویروس و استفاده بیشتر مردم از خدمات دیجیتال مارکتینگ و بازخورد های ارزشمندی که گرفته شده ، این حوزه را برای همه به اثبات رساند بطوریکه بسیاری از شرکت ها در این حوزه خدماتی را در قالب بسته‌های اقتصادی در دسترس کسب و کارها قرار داده اند تا صاحبان مشاغل بتوانند به کسب و کار خود در این وضعیت اقتصادی رونق بخشند . شما هم اگر قصد ورود به این حوزه را دارید و اول راه هستید ابتدا با طراحی وب سایت اقتصادی در این راه قدم بردارید و کم کم با یک استراتژی حرفه ای و درست جلو بروید .

[ امتیاز دهید ]
, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی وب سایت در املش استان گیلان
نوشتهٔ بعدی
آموزش افزودن و بروز رسانی محتوا در وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست