مزایای را‌ه اندازی کسب و کار اینترنتی

|

بدون دیدگاه

همانطور که میدانید امروزه کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی یکی از بهترین روش های پولسازیست . در این مقاله میخواهیم همراه شما عزیزان که تصمیم به ایجاد یک کسب و کار اینترنتی با درآمد بالا را گرفته‌اید ، نکاتی کلیدی و تاثیر گذار آموزش دهیم . پس همراه ما باشید تا در راه رسیدن به این موهن با سرعت بیشتری حرکت و برنامه ریزی داشته باشید . قطعا فکر کردن به این موضوع که یک کسب و کار شخصی داشته باشیم همراه با درآمد عالی بسیار پر انگیزه و شیرین برای قدم گذاشتن در این راه پر پیج و خم و پیچیده است . کسب و کار اینترنتی که به آن کسب و کار الکترونیکی یا کسب و کار آنلاین نیز گفته می شود نمونه ی بارزی از این مشاغل است .

کسب و کار آنلاین روشی  است که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات میتوان بستری برای ساده سازی هر چه بیشتر فرایندهای تجاری بر روی اینترنت فراهم نمود و بصورت خاص معاملات و فرایندهای تجاری فروشگاه هایی که آنلاین هستند و شرکت هایی که بر بستر اینترنت معاملات و دادو ستد های خود را دارند در بر می گیرد.  اگر کنجکاو شدید که چرا باید یک کسب و کار ایترنتی داشته باشید؟ همچنین مزایا و معایب آن ، بیشتر بدانید در ادامه مطلب رابلاین با ما همراه باشید .

اگر بخواهید یک کسب و کار عادی را شروع کنید ابتدا باید زمانی را برای پیدا کردن و انتخاب فضای کاری متناسب با آن کسب و کار اختصاص دهید ، سپس یک تایمی را برای چیدمان و درست کردن دیزاین آن محل صرف کنید . همچنین باید لوازم اولیه و ضروری مناسب آن کسب و کار را تهیه نمایید و موارد دیگری که برای هر کسب و کار لازم و ضروری است را اجرا نمایید . بنابراین نه تنها شروع یک کار جدید فرایندی زمان بر است ، بلکه بعد از استارت کار نیز زمان زیادی لازم است تا کسب و کارتان به نقطه ی فروش و رسیدن به سود خالص برسد .پس استارت یک کسب و کار حضوری سنتی بسیار پر هزینه و زمانبر میباشد . در صورتی که می توانید این کسب و کار را از منزل خود و بصورت آنلاین و با پرداخت هزینه ای مرغون به صرفه از سایت رابلاین آغاز کنید . همچنین با ثبت نام در پنل سایت به راحتی می توانید دامنه و هاست خود را نیز در عرض چند دقیقه انتخاب و خریداری نمایید . و سپس با استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس که در بخش نمونه کارها چند نمونه را برای مشاهده قرار داده ایم در عرض مدت بسیار کوتاهی یک وبسایت اینترنتی مناسب با امکانات و ظاهری اختصاصی ، باب میل خود داشته باشید . که به راحتی می توانید محصولات خود را بفروش برسانید و یا خدماتتان را به دیگران به نمایش بگذارید . بنابراین شما می توانید به سرعت ایده های خود را در بستر اینترنتی به واقعیت تبدیل کنید .

مقایسه هزینه های کسب و کار سنتی با آنلاین

همانطور که میدانید سرمایه اولیه ای که برای کسب و کار اینترنتی کنار میگذارید به مراتب بسیار پایین تر از کسب و کارهای سنتی است . شما با پرداخت کمترین هزینه و ریسک میتوانید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید برای دیدن تعرفه های طراحی وبسایت در رشت میتوانید مقایسه ای کلی و جزئی بین کسب و کار آنلاین و کسب و کار سنتی انجام دهید .

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

۱_ صاحب کسب و کار خود هستید

یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی اینست که هر کسی صاحب برند و کسب و کار خودش است و این دلیل که اشخاص زیر دست کسی کار نمیکنند گواه این موضوع است که برای خود یک کسب و کار اینترنتی با هزینه ی بسیار کم راه اندازی کنند

۲_ لذت بردن از کار

وقتی شما صاحب کسب و کار خود هستید به این معناست که به آن حرفه ای که راه اندازی کرده اید علاقه دارید ، نه مانند افرادی که از سر اجبار در جایی مشغول هستند و برای دیگران کار میکنند ، پس قطعا هر چقدر در راهی که پیش قدم شده اید ، پستی و بلندی هایی داشته باشد ، برایتان لذت بخش خواهد بود .

۳_ زمان در اختیارتان است

از مزایای داشتن کسب و کار اینترنتی آزاد بودن و مستقل بودن از زمان است .برای مثال وقتی برای دیگران کار میکنید باید طبق قوانین آن مجموعه شروع به فعالیت کنید .اما وقتی کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشید میتوانید در هر تایمی از شبانه روز و بصورت ۲۴ ساعته آنلاین باشید و به فعالیت خود بپردازید ، حتی شما در مسافرت و در تفریحاتتان و هم چنین در هر نقطه ای از دنیا نیز میتوانید معاملات تجاری خود را از این طریق انجام دهید . و این یعنی زمان همیشه در اختیارتان است . البته این نکته را یاد آور باشیم که باید به یک زمان بندی تعیین شده پایبند باشید و سعی نمایید از بی نظمی در کار جلوگیری نمایید .

۴_ چند شغلی بودن

یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی این است که میتوانید در عین حال که به کسب و کار خود مشغول هستید ، چند کسب و کار آنلاین دیگری را نیز مدیریت کنید . زیرا زمان کافی در اختیار دارید بدون صرف هزینه ی رفت و آمد و همچنین نبود کارفرمایی که از شما انتظار داشته باشد . و یا کسب و کار سنتی که تمام وقتتان را باید برای آن صرف کنید . حال با داشتن چند کسب و کار آنلاین قطعا میتوانید در این حوزه ی آنلاین درآمد بیشتری نیز کسب نمایید .

سخن پایانی

در کلام آخر باید این را بگوییم که کسب و کار آنلاین و یا کسب و کار اینترنتی این امکان را برای تمام افراد در سراسر نقاط دنیا فراهم کرده که بتوانند با هزینه بسیار ناچیز  کسب درآمد نمایند . و برعکس کسب و کارهای سنتی که بسیار پر هزینه و پر مشغله هستند کسب و کارهای اینترنتی بهترین فرصت برای همه ی افراد جامعه است که بتوانند بر حسب علایق خود شغلی را برای خود فراهم نمایند ، و وابسته به مکان و افراد خاصی نباشند .

[ امتیاز دهید ]
, , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی وب سایت در لاهیجان و استان گیلان
نوشتهٔ بعدی
مواردی که در انتخاب نام برند باید توجه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست